Ge mig en flygande matta med GPS inställd mot Turkiet!

Hej igen! Jag kanske ska lägga Bloggning på listan över saker jag är beroende av, efter tvn! Haha nej så långt ska vi inte gå. Jag sitter iaf och drömmer mig bort och längtar som en galning till jag och älsklingen sitter på planet, hand i hand och tittar ut över Sverige och gottar oss i att ni inte får följa med! En resa fylld med sol, bad, mat, alkohol, shopping, underhållning, vattenskoter, parasaling, strandpromenader, bilder, sömn, lite skoj i sovrummet och mycket mer, haha! Plus att det är första resan utan "vuxna" för både mig och Alex så det känns lite extra bra att jag en gång redan har varit där och vet vart allt ligger och att vi kan tänka att vi garanterat kommer till ett sjukt bra ställe som är värt pengarna! För att sammanfatta det så vet jag med säkerhet att det kommer bli världens bästa resa!
Lite info om hotellet då:

Pegasos World
*5-stjärnigt lyxhotell
*All inclusive (även gratis alkohol)
*Pool på 10.000 m2
*Shower varje kväll
*Poolaktiviteter
*Disco (för vuxna)
*Affärer
*Frisörsalong (Som vi knappast kommer ha användning för men man vet aldrig)
*Spa
*Privatstrand
*Bowlinghall
*Tennisbana

Lite bilder att locka er och mig själv med



Kanske dags för nanatime nu!

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja dom var dutkiga men nästan lite för skum föreställning för min del^^ Å då tänker jag vad alla andra som inte har "estet tänket" borde tycka:P ball design du har btw!:D gjort den själv?:) (host du får gärna hjälpa mig med min host;P)

2009-02-27 @ 17:56:44
URL: http://miisas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0