Godkväll!

Kom hem från min kära pojkvän för en timme sen! Sitter i en allt för stor men mysig skjorta som jag inte ens vet var den kommer ifrån, antar att det är mammas gamla. Har även varit duktig och lagt högen med kläder i garderoben, fast vikt såklart och sitter nu med Activia youghurt, en banan och funlight wildberry, the one and only ;)

På tal om ingenting. Jag har ett beroende, ett beroende av el och teknik. Sen jag var ungefär 2 år har jag inte kunnat sova utan att ha tv:n på i bakgrunden, jag kan men det är fruktansvärt svårt och rent ut sagt lidande för mig. Jag har aldrig kunnat stänga dörren, släcka och ha det helt tyst och bara försöka sova. Jag måste iaf ha ett litet ljus från en lampa någonstans så att jag kan se rummet om jag skulle öppna ögonen, för annars får jag en slags klostrifobi då det känns som att väggarna kommer närmare och jag får ingen luft, en radio på tyst volym går också bra. Än idag sover jag med tv:n på, och den ska helst vara på hela natten för jag vaknar ofta på nätterna (nej inte av tv:n för jag hade en period då jag sov utan tv och vaknade minst 2ggr varje natt) och då känner jag mig trygg med den på. Det är konstigt, men sant. Men jag måste säga att det tär på mig en del också, inte bra med all strålning och kroppen får säkert inte alls så mycket bra sömn och lugn som den borde få. Och på tal om tv så sitter jag just nu och kollar på Sunes Jul och det finns bara ett ord som kan beskriva denna klassiker: HAHA!


Nu ska jag fortsätta dricka min Funlight, älskar reklamen för den btw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0