090713

Godmorgon!

Vakna runt tio tiden, jag är helt okej pigg faktiskt även om det blev sent igår. Just nu brainstormar jag för att få lite bra musik till iPoden men det är svårt, kommer ju knappt ihåg hälften av vad jag hade på datorn innan den kraschade, fast på ett sätt ser jag det som en bra grej för nu kommer jag bara ladda ner det jag verkligen gillar, det andra som fanns där kanske inte är så viktigt om jag ändå inte minns det nu?

Jag hoppas jag hamnar på ett glasställe idag, det är roligast.. och svalast! Iofs är det inte 30 graders väder så jag ska nog överleva, frågan är om jag kommer att överleva alla Gothia Cup ungar som springer runt. Jag slutar iaf klockan 23 och då kommer pappa och hämtar mig och då ska jag sova hos honom är det tänkt, jag börjar klockan 12 imorgon så det känns som världens onödigaste resa hem om jag ändå ska tillbaka några timmar senare, dessutom får jag längre sovmorgon. Min pojkvän åkte till Stockholm 4.20 imorse, ska jobba i 2 veckor nu sen fortsätter hans semester 3-4 veckor till, jag själv kommer ju att jobba men högsäsongen minskar för varje dag tänker jag och det är skönt.

Värst vad jag babblar, nu ska jag ge min katt p-piller sen ska mamma köra ner mig till stan.
Hörs ikväll! Pöss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0