090719

Hejhej!

Dålig uppdatering p.g.a mycket jobb, igår jobbade jag 14.23.30 vilket var världens onödigaste pass för jag hade nada att göra men det var goa pengar så får se det så, ringde jobbet idag och frågade för säkerhetsskull om jag verkligen behövdes idag för dom har ringt förut och sagt att jag inte behövs då jag redan befunnit mig i gbg så ville bara kolla, men jag behövdes tydligen idag på Comics att stänga och så. Hade hoppats på att inte behöva jobba för nu kanske jag inte kommer att få se Alex förräns nästa helg och det är en aning hjärtskärande :( Hade velat ha söndagen nu med honom, har en liten tår i halsen faktiskt.

Förresten hade jag världens otursdag igår, skulle tagit halv ett tåget, går det ett tåg? Nope, så Alex fick köra mig ända till Liseberg och sen hem och sen dessutom hämta mig utanför jobbet när jag hade slutat, ängel <3

Nä, nu måste jag torka håret och allt annat innan jag ska iväg till tåget.
Vi hörs inatt, puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0