090721

Godmorgon säger jag kl 12.35, haha! Men jag behöver inte alls ha dåligt samvete för jag har jobbat sent och hårt så jag förtjänade alla dom sovtimmarna. Har pratat med lite folk och gosat med kissen, smsade Emma både igår och idag angående vår fika på stan men har inte fått svar, så hon ringde idag och frågade om jag inte har fått alla hennes sms. Det är något fel på antingen min eller andras mobiler för det finns fler som har klagat när dom inte har fått kontakt med mig, menmen. Vi bestämde en tid iaf och det ska bli så himla mysigt, vi träffades ju en snabbis i stan i fredags men det var ingenting jämfört med hur mycket mer jag vill vara med henne, hon är en pärla!

Sen ringde jag Sarah för hon har inte svarat på mina sms, jag blev sugen på ett glas vin hos henne ikväll, hon slutar jobbet klockan 21 så efter det blir det hem till henne. Innan dess är det ju fikan, sen efter kl 17 ska jag ha en liten mysstund med Smurfen, typ se film och tjöta som vi alltid gör.

Oops, frukost är det nu och sen ett snabbt träningspass. Slår vad om att jag kommer behöva skjuta upp fikan några minuter som vanligt, eller vad säger du Smurf?

Hörs senare babes, kiss on lips!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ser fram emot kvällen=) Lovar att jag ska svara på sms härdanefter ;)

2009-07-21 @ 15:14:43
URL: http://www.sarahfranquis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0