<3

Hej!

Vadå dålig uppdatering? Haha, jo jag vet det har gått 5 dagar men det känns som typ 2 veckor för min del. Men på schemat har det stått jobb, sova 5 timmar, jobba, sova 5 timmar, jobba osv.. jag har kommit hem sent fast jag slutat tidigt p.g.a anledningar jag inte vet om själv faktiskt, haha.

Idag fyller min kära mamma år och hon föredrar 25 så när ni smsar så skriv den siffran, då blir hon lycklig. Min pojkvän åkte upp till Falkenberg imorse, jag ska dit antingen ikväll eller imorgon. Jag ska nämligen till läkaren idag, mer om det senare kanske.

Idag regnar det, vilket jag tycker är otroligt mysigt. Jag har lite att göra idag innan jag ska till läkaren, så jag hör av mig senare. Men först vill jag lägga in en video från Youtube, lyssnade nämligen på radion igår där Benke från dansgruppen Bounce berättade om att dom gjorde en hyllning till Michael på plattan tidigare i Juli, jag blev så nyfiken så jag gick in på youtube (godbless youtube) och hittade denna fantastiska video, jag visade mamma och vi båda fick gåshud. Ingen hade någon aning om vad som skulle hända och plötsligt skakades hela plattan i Stockholm av en otrolig låt. Jag hade så gärna velat vara där. Men hur tusan får man reda på dessa saker? Det kan jag bli väldigt irriterad på, menmen ta en titt och njut. Ni som inte är fans, screw you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0