A good liar!

Okej, jag ska sluta lova att uppdatera si och så för det händer aldrig! Jag har suttit hela kvällen med att ladda upp bilder och laddat ner musik och jag har inte ens kommit halvvägs, jag är även jättetrött och klockan rusar så det får snart bli läggdags, ska upp och jobba imorgon och försöka framkalla lite kort innan så upp tidigt ska det bli.

Kortfattat sålänge, resan var helt underbar. Vi båda behövde det verkligen men den sista dagen kände vi att det var perfekt med en vecka, men nu dagen efter hade vi överlevt några dagar till ^^ Menmen, inget vara förevigt och man kan alltid åka dit igen om man vill försvinna för ett tag.

Idag har vi pepparkakor åkt runt och hälsat på folk. Vi skulle först framkallat foton men det var stängt så jag shoppade på Gina Tricot istället, shoppade ju inte ett enda plagg i Turkiet så jag behövde inte ha dåligt samvete.

Det blev iaf lite mysplagg men även vardagsplagg vilket kan behövas ibland, dessutom hade jag 2 bonuskort på 150 rabatt st så jag tjänade in 300 kr.


1 svart stickad myströja
1 skjorttunika eller vad man ska kalla det
1 enkel långarmad randig tröja
1 jättemysig kofta som man knyter i midjan


Go känsla av något är när man är solbränd tillsammans med vita slitna jeans
och en ljus t-shirt, love the feeling =)

På med tröjan  och väskan =)

Sen åkte vi hem till Johan och Anders som har gråtit sig till sömns varje natt av saknad, hehe. Dom fick ett varsitt halsband från Turkiet och vi hade en mycket trevlig visit där med pizza, sjuka filmer på nätet och snack (: Efter det åkte vi till Herrljunga och hälsa på Alex syster en snabbis, sen blev det slutligen att åka hem.

Nu ska jag sova, vi hörs imorgon men vågar inte lova något, haha!
Puss&Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0