Ett litet nattmeddelande.

Jag lever!

Jag kommer hem sent från jobbet och då får ni nattugglor något att läsa iaf =) Har haft en helt okej dag, lite stressigt i slutet som vanligt men jag hann med min spårvagn och mitt tåg och kom hem för ca 1 timme sen, sitter nu och spanar på olika tatueringsstudios i Göteborg, tänkte taturera mig snart, förhoppningsvis i veckan för det skulle vara lite roligt att överraska Alex när han kommer hem, men vi får se vad jag hinner med.

Imorgon trodde jag att jag var ledig men tittade imorse och det var jag inte, blev så himla besviken men det är pengar och det är något man behöver. Tisdag och onsdag är jag ledig iaf och då ska jag träffa min favorit-Emma, kolla närmare med tatueringen och på onsdag är det utgång med dom bästa, ska bli skönt att komma ut och dansa lite.

Nu ska jag försöker lyfta på rumpan och lägga den i sängen.
Godnatt på er, puss&kram.

Btw, jag har namnsdag idag!


Kommentarer
Postat av: Sarah

VI har namnsdag idag min älskling ;)

Hoppas vi ses snart.... Kram

2009-07-20 @ 16:27:52
URL: http://www.sarahfranquis.blogspot.com
Postat av: Anna

Tänkte bara tipsa om en väldigt bra tattueringsstudio i Gbg, som heter Heidi Hay Tattoo studio. Har vunnit en massa priser och liknande, dom har en egen hemsida bara att söka på google, ha det så bra och lycka till :)

2009-07-20 @ 17:11:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0