Falkenberg för hela slanten!

Hej alla där hemma!

Har försökt  kontakt med den andra världen (internet) under flera dagar utan resultat. Just nu uppskattar jag att alex syster har med sig dator med trådlöst internet. Har haft datorn några gånger men då har jag antingen haft annat att kolla upp eller så har jag varit fruktansvärt trött.

Men nu sitter jag här. det har varit en himlans skön vecka här, hyfsat fint väder, goda middagar och mys med hjärtat =)
Vi har gjort allt möjligt, min första hela dag bestod av sol & bad på stranden. Jag, Alex, Angelica och Tobbe hittade en sandgrop på stranden som vi tog beslag på och låg där hela dagen, jag fick en rejäl bränna i ansiktet.
Sedan har dagarna spenderats på Ullared, lite mys på verandan tillsammans med grillad mat. Dagen på Ullared var inte roligt må jag säga, folk som gjorde vad som helst för att få det dom ville ha och för att få det kapade dom min hälsena med kundvagnen, JÄVLA IDIOTER! Men vi fick det vi var ute efter också, jag köpte en ordentlig vinterjacka, 1 par svarta spets leggins ett spel, vantar och mössa, usb-minne, 2 1/2 män säsonger till mamma som en sen födelsedagspresent och så blev det lite filmer.

Idag har vi besökt Falkenbergs trevliga shoppinggator, inte så imponerande men nu har vi iaf vart där. Nu ikväll stack vi "ungdomar" till krogen och tog oss en varsin pizza i solnedgången.
Nu sitter vi alla här samlade i soffan, myspys! Imorgon är det das att åka hem, ska bli skönt faktiskt. Jag tar tåget hem 11.19 för jag och min packning får inte plats i bilen, höhö.

Hörs imorgon igen, då kommer även lite gott och blandat i bildformat.
Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0