Hej bloggen!!!

Åh, det känns bra att vara tillbaks igen. Anledningen till denna megaperioden utan uppdatering är att min dator kraschade, allt försvann på den och efter det drog jag och hjärtat iväg till Turkiet så möjligheten till ordentligt bloggande har inte existerat, but now I´m back!

Jag tänkte fortsätta uppdateringen här under kvällen med härliga bilder och mycket annat, just nu ska jag först lägga upp över 300 bilder på Bilddagboken och ladda hem Limewire till datorn igen för jag behöver MUSIK till min iPod, den har 0 låtar och det tycker jag inte klingar gott i örat, no no!

Så vi hörs senare, saknar även kommentarer så in med dom bara!
Puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0