I´ll be there for you.

Ja, en dag full av goa skratt, kramar och vänner <3 Jag tränade efter frukosten och fatta om det var skönt, får bli imorgon igen om träningsvärken tillåter som jag börjar känna av nu. Vid tre träffade jag Emma, vi gick till Gina där jag ville prova lite kläder (Hur kommer det sig att jag Alltid ska gå in på Gina och prova en massa kläder när jag ska fika med en vän?) Jag köpte iaf ett basicplagg som jag provat varje gång jag går in där så kände att jag kunde lika gärna köpa det för det skulle jag göra förr eller senare, en svart långarmad tajt tröja var det iaf. Blev även att jag provade en klänning och 1 par av dom söndriga jenasen jag bytte till en mindre storlek för innan hade jag en storlek för stor, fast nu har den nya storleken också blivit stor i midjan så jag provade ett par supertajta så jag ringde mamma för att klaga lite över jenasen och samtalet lät ungefär såhär:

Jag - Det känns ju asdumt att köpa ytterligare ett par av samma sort för 399 kr liksom..
       - Jo, men... är du på Gina nu?
Jag - Ja jag är i omklädningsrummet och provar lite, hur så?
        - Men jag är också på Gina!
Jag - Va? Haha okej, vart då?
        - Ja jag är också i omklädningsrummet och provar.


Haha tänk vad världen är liten^^ Åter till ämnet, det blev tröjan och klänningen och mamma ville att jag skulle köpa jeansen så tog dom till kassan, det var en massa rea på alla möjliga jeans men dessa jeansen låg inte i den reahögen så det sved att behöva betala så mkt pengar, men sen kollade vi på kvittot och då hade hon dragit av 300 spänn på dom? Så vi betalade 99 spänn för dom, woho!
Inte konstigt att jag har få läsare, hela mitt senaste inlägg handlar om jeans, bättring Sarah! Men ville bara dela med mig av dagens glädjestunder.


Today I looked like this.
 
Efter det tog jag och Emma iaf en fruktsmoothie på Taste it och oboy vad kall och go den var, var så himla törstig så den försvann rätt fort. Vi pratade en massa, så att våra munnar nästan tappade känseln, men skönt var det att prata av sig om sitt liv.
 

Sen tog jag en sväng hem till Smurfen, vi tittade på A Cinderella Story med Hilary Duff och när eftertexten startade så låg vi bara i sängen och snackade i typ 1,5 timme, helmysigt måste jag säga.


Stannade där tills nio och då var min slutstation hemma hos Sarah nr.2, vi drack vin på verandan och jag sprang runt efter hennes kattunge Wilma som vanligt, hon är inte stor hon och jag var så nära på att lägga henne i min handväska och gå, hon hade ju fått gott om plats, hihi.




I´LL TAKE YOU HOME!
 


Min fina vän, förlåt jag vet att bilden var strängt förbjuden
men du är en fin och en otroligt bra vän och då spelar det
ingen som helst roll vad du säger.



Vill bara avsluta med att säga att jag har mycket mycket fina vänner och dom ska jag hålla hårt i så gott jag kan, för få såna finns det i denna världen. Puss!

Kommentarer
Postat av: Smurf

Och jag ska ta hand om dig lika väl som du tar hand om mig! Älskar dig vännen (:

ses efter 5. Pöss

2009-07-22 @ 11:43:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0