Jobbdag 3 äntligen över.

Nu är jag ledig ledig ledig! Har haft 3 slitsamma dagar så nu förtjänar jag lite vila, imorgon tänkte jag dra ner till stan och ta ut lite pengar och lägga undan till hundkassan^^ Lönen kom ju idag, kaching! Samt kika runt på stan och hoppas få med mig någon.

Ja, har inte så mycket mer att säga idag, jag kom hem strax innan tolv och då bestämde jag och mamma oss för att sätta oss i soffan och mysa framför lite film men jag fastnade här och hon fastnade med luren i örat så nu ska jag ner och säga till henne innan jag somnar, haha. Imorgon är det lite sovmorgon, en tur på stan, TRÄNA och sen är det obestämda planer för kvällen än så länge, har två grejer som är obestämda so let´s see then.

Ha en godnatt på er så hörs vi imorgon.
Puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Lillskiten

Luncha med mig på stan! ska inte till gbg dessutom :)

2009-07-16 @ 06:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0