Onsdagsklubben, 090722

Roligt! Det är ett ord jag kan beskriva denna kvällen med. Det började med föris hemma hos mig, men innan gästerna kom fick jag extra fint främmande av Sara som ville göra sig iordning tillsammans med mig, så så fick det bli och sen kom the fancy guests. Vi satt mest på verandan, körde Sanning och konka, drack gott och fick några goa skratt.

Väl på hotellet var det minst lika roligt, mycket dans och spring ut för att ta en cigg. Blev dock för många för mig och det enda negativa med kvällen var väl att några personer var där som jag lätt skulle döda om jag inte hade något kvar att leva för. Men utöver det var det sjukt roligt, dom spelade Michael Jackson typ 3ggr och jag blev lika ledsen och stel som en pinne varje gång, men det är väl något jag får vänja mig vid en tid framåt.

Lite bilder från kvällens händelser:

Lilla jag, redo att parta.

I like big buts.

Jag älskar att dansa, det kanske ni visste.

Vi blev lite galna.

Maybe too much, spank it baby!

Jag gillar dig, gumman.

Klassikern.

Sen kom folket.

Sötnöten och jag.

Jag gillar att jucka på henne.

Dansa som en apa och låt som en ambulans.
"Snarare som en trasig ambulans"

SERIÖST DEN GALNASTE BILDEN PÅ MIG.

Jag gillar att göra sugmärken också.

Sitt ihop med höften som siamesiska tvillingar i 5 minuter.

Toabesök på hotellet.

I like her.

Mysmys på uteplatsen.

Min fina Karin.

Avslutar kvällen med en glad bild, för den här kan representera kvällen bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0