She wolf!

Ja, jag är vaken än men jag och mamma har tittat lite på Turkiet filmerna och fått oss några goa skratt men nu är det faktiskt dags för sängen, jag vill gärna upp tidigt imorgon för att hinna med allt.

Jag fick tidigare ikväll veta att Shakira har/ska (?) släppt en ny låt? Jag vet inte om jag antingen älskar den eller tycker att den helt enkelt är alldeles för lite Shakira. Inga härliga rytmer som hon brukar ha, inte mycket av Shakiras röst utan känns mer lite som Britney/Lady Gaga? Jag vet inte, vad tycker ni? Den kanske är rätt härlig ändå, blir nog min nya partylåt snart. Och hon är ju världens snyggaste kvinna enligt mig så det får hon fortfarande ett pluspoäng för =)



Night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0