Tjing!

Hej!

Igårkväll kom jag hem sent från jobbet, jag slagga hos pappsen och vi pratade en bra stund innan läggdags och då orkade jag inte vara data-social, haha. Men ikväll är jag piggare, jobbade idag mellan 12-19 och oboy vad mycket det har varit att göra idag, hamnade på Burger King givetvis, nu när det är Gothia Cup är det inte särskilt roligt att jobba på Fast Food på Liseberg för mat och dryck är ju en stor del av en dag på Liseberg. När jag hade slutat mötte jag upp mamma för att titta på Carl-Einar Häckner, ofcourse! Han hade inte fått så bra kritik i år tydligen men jag tyckte han var kanon iaf.



När jag vaknade imorse såg mitt ansikte inte klokt ut, jag brände mig så himla mycket den sista dagen i Turkiet så det blev gropar och märken i hela ansiktet (såg ut som han ärriga killen i Parlamenten) och dum som jag är så har jag inte kunnat låta bli att dra bort den lösa huden som hänger när man flagnar så det har blivit rött och irriterat så jag ser ut som en rabiessmittad byracka, usch! Inte fräsch med andra ord, grät en stund på toaletten innan jag stack till Burger King och sa till chefen att jag helst idag vill undvika att stå i kassan för jag vill inte visa mig sån här, speciellt inte när jag arbetar med mat och han tyckte det var okej så jag har slavat och slitit som ett as i köket istället.

Imorgon är det sista jobbdagen innan jag får 2 dagar ledigt, vad gött det ska bli! Sen är det jobb lördag söndag igen. Resten av veckan har jag lite planer, fast ganska osäkra än så det återstår att berätta om.

Nu ska jag ladda upp lite mer bilder från Turkiet på bdb, lägga in lite mer musik och annat innan jag ska sova.
Ha en underbar kväll, pussokram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0