Vänner & goa skratt!

Gårkvällen blev som jag väntat mig: Musik, goa vänner och härliga skratt. Vi satt för det mesta ute och drack gott och snackade en massa, sedan gick vi inåt och körde lite sanning och konsekvens med kort, det blev en del galna grejer men det är ju det som är roligt.

Jag stannade till 2 ungefär, när jag kom hem la jag mig i sängen med ett halvt paket Ballerinakex och kollade på Vänner, då mår jag! 

 
Hade min nya fina Tunika/skjortklänning =) Tillsammans med min mysiga kofta.


Härligt folk!


Jag och Nathalie =)
 
Frida följde med en stund!

 
Jag vill ha popcorn!                     Sebbe fick utmaningen att gå till Statoil i kallingar
 
Rökpaus                                        Sen drog killarna hem...såhär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0