090601

Tjoho! Det är Juni och det är strålande väder, jag har varit lite dålig på att uppdatera men det är krångligt när jobbet, vänner och andra händelser kommer efter varandra och då kommer bloggandet tyvärr i andra, tredje eller ibland fjärde hand. Jag har massor med bilder från helgen, eller aa.. igår men dom tar jag sen för nu ska jag åka ner till Playan och möta upp Sara för vi ska ligga och steka i solen, mamma har tjatat och tjatat om att jag måste sola nu innan Turkiet så jag inte blir solbränd och får ligga innan hela dagarna så jag får väl göra som mamsen säger, haha!

Igårkväll tog jag bussen hem till Alex, imorse åkte han till Stockholm igen, helgerna går så fort och jag har jobbat så himla mycket så vi har knappt kunnat ses =( Imorse stack jag även till socialen och nu behöver jag inte vara kvar där, woho! Från och med 15 juni står jag på egna fötter då min första lön ploppar in på kontot, spännande! "Det är en go känsla när den första lönen kommer!" som pappa sa^^

Nä, dags att packa ner handduk och en frysbag att ha lite vatten och annat i.
Tar lite kort under dagen så det händer lite här på bloggen, hihi.
Vi hörs sen, promise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0