090602

Goomorron gomorron gomorron!

9 timmars sömn inatt som jag hoppas att jag ska klara mig på, det är min sista dag med dieten och det är fint väder. Fast när man jobbar på Liseberg sitter man på tåget och önskar att det kommer börja regna snart för då får man mindre kunder, haha. Sitter här och äter min frukost framför ett avsnitt av Förhäxad, skönt att gå upp lite tidigare så man kan göra allt i sin takt och inte stressar upp och åker till jobbet för då mår man inte bra och kan nog inte göra ett så bra jobb.

Ja, solbränd har jag iaf blivit sen gårdagen, igårkväll när jag tog min nattsalva såg jag verkligen hur röd jag har blivit i ansiktet och imorse var jag alldeles varm, men färgen har lagt sig och blivit riktigt fin. Igårkväll var mitt rum en bastu, kanske beror på att mitt fönster var öppet hela dagen och kvällen igår så all värme har kommit in, man tror ju att man vädrar men gosh vad hett det blir, tog fram fläkten och har haft på den hela natten, men sist jag hade den emot mig så blev jag förkyld så denna gången fick den stå på avstånd. Idag ska jag bara låta fönstret vara öppet lite så får vi hoppas att det är svalare när jag kommer hem inatt. 

Jobb 14-23, hoppas verkligen jag hinner med 23.17 tåget annars blir jag galen. 
Dags att göra sig iordning, tåget går om en timma och nu när Juni har börjat får man åka på fritidskortet dygnet runt, wii!

Hörs kanske när jag kommer hem, puss!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0