090603

Mina rubriker är inte dom roligaste, men är man lite försenad och har en fantasi lika långt ner som sina fötter så får det blir såhär, bättre än inget eller hur?

Vet ni vad? Igår när jag kom till jobbet blev jag väldigt chockad för jag hamnade på ett glasställe! Eller nej vänta, TVÅ glasställen! Ingen Burger King eller Äteriet, woho! Det var riktigt slappt, på första stället hade vi kanske 10 gäster på 4 timmar, sen hade jag lunch, flyttades till Glassikern där jag jobbade med Sofia och Jessica, två helt underbara tjejer!
En sak som irriterade mig var att igår var ju EMD på Liseberg och samma timme som jag hade lunch hade dom tydligen också haft det och suttit och ätit i våran matsal men jag såg fan inget! Hade velat se allt visk och stirrande, haha! Mina kollegor hade även sett dom i parken med 30 tjejer bakom sig, bara lite patetiskt. Egentligen skulle jag ha slutat elva och räknat kassan elva men det blev att räkna kassan typ halv tio och kassera in mycket tidigare (jag slapp t.o.m dubbelkassera eftersom jag var på två ställen, för jag stod bara i kassan på det ena stället) så pappa hann köra mig och Johanna till stationen i lugn och ro.



    





Igår var min sista dietdag, idag ska jag börja äta lite mer mat, åt min frukost nu som bestod av en luftig knäckemacka med lite smör och 1 ostskiva, en Activia youghurt som ska hjälpa matsmältningen och en actimel och gissa vad? Jag blev proppmätt och jag fick även lite ont i magen, kanske inbillar mig bara för att jag var så rädd för att magen skulle balla ur.

Ska ta tåget som går om 45 minuter och jag är inte ens påklädd eller sminkad så dags att skynda kanske, lilla Sarah är nästan alltid ute i sista minuten. Imorgon är det 1 månad, alltså 30 dagar kvar tills jag och Alex åker till sköna Turkiet, turkland som mamma kallar det ;-) Ska bli så himla underbart, ska försöka ragga upp den där bikinin jag sett på H&M också.

Idag jobbar jag inte många timmar och imorgon är jag ledig, så otroligt skönt! Och denna veckan har gått i himlans fart för redan imorgon kommer älsklingen hem! Nu ska jag nog göra mig iordning för jag kommer alltid på att göra det och det i sista sekund, men jag kommer hem runt 21-22 så då ses vi då!

Pusstjao!

Kommentarer
Postat av: Maria

vad ballt! jag känner Jessica sen måååånga år tillbaka. nästa gång du jobbar med henne får du hälsa från mig :)

2009-06-03 @ 12:37:51
URL: http://mariakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0