090607

Ja, då var det dags att uppdatera lite efter helgens alla händelser. Det är hela två dagar sen årets studenter tog klivet över tröskeln och ska nu helst vara helt oberoende av sina föräldrar och ska klara sig själva, det är säkert 95% som kommer befinna sig på Arbetsförmedlingen imorgon kan jag tänka mig, är så glad att jag inte står där längre, även om mitt jobb inte är det bästa. Iofs ska jag dit imorgon för att lämna in mitt sista papper men det räknas inte. Idag vaknade vi upp efter 10 timmars sömn vilket var så skönt, vi åt frukost framför två tv-program och sen satte vi på en film som vi hyrde igår som hette Brölloppsduellen med hon Anne någonting, som spelar tjejen i En prinsessas dagbok, en jättebra film var det och jag gråter alltid på bröllopsfilmer. Sevärd!

I fredags ja, då var det studentmössor på och byebye skola för vissa! Vi stod i Nolhaga redo med kameran och när dom kom mellan bergen blev man en aning nostalgisk. Efter det blev det studentmiddag hemma hos Sara och det var riktigt mysigt, god mat och trevligt sällskap. Vi berättade för Sara att vi och några andra skulle bowla så hon gjorde en impulsgrej och hängde med oss. Vi mötte upp dom andra på Stures och hade en asrolig kväll. Sen beslutade vi oss för att hänga med till hotellet och fira efter många om och men, så jag och love åkte hem och hämtade mitt leg. Blev en stund på DeliDeli innan vi begav oss ner mot partyt. En rolig kväll, många glada människor vilket inte var så konstigt kanske och en massa dans. Jag och Alex drog hem vid halv ett för jag skulle jobba morgonen efter.

 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0