090616

Jag sitter här och snorar medans jag försöker få i mig lite frukost, vädret kommer och går därute ser jag men det får mig inte att vilja gå ut direkt. Igårkväll började mina ögon oroa mig, dom blev jättesvullna, ömma när man trycker lite lätt på locket under dom nedre fransarna och det kommer små vita geleklumpar hela tiden (intresseklubben antecknar och ni kommer nu inte kunna äta på hela dan) men jag måste prata av mig. Alex säger att det nog är min pollenallergi och mamma säger att det kanske är så för att jag kliat och haft mig, hoppas bara det inte är ögoninflammation eller nåt för det har jag aldrig haft och har inga planer på att få det heller.

Har under morgonen skickat ut ett massmeddelande till nästan alla Lisebergare om att jag behöver få bytt 2 dagar under min Turkiet resa, jag tror det kommer lösa sig, annars får kontoret hjälpa mig i det sista. Chattar med Sofie som senare vill ha med mig ner till stan för att spana på underkläder och det skulle faktiskt vara lite skönt att komma ut på ett sätt, ska ändå lämna tillbaka filmerna på Bonbon, men jag kommer ihåg hur det kändes igår efter min trip till affären. Men jag får ta det lugnt helt enkelt och dubbelkurera mig ikväll och hela dagen imorgon.

Jag saknar min pojkvän nåt så himla mycket! Jag är gosig, pussnödig och kär och det vill jag ju gärna dela med den jag är kär i, den braiga nyheten är att dom planerar att åka hem redan imorgon kväll och komma hem på natten, men jag förstår inte riktigt varför jag blir glad av det för han kommer hem på natten vilket betyder att han sover hemma hos sig och på torsdagen (då han egentligen skulle åkt hem) då jobbar jag till klockan åtta, haha så jag förstår inte min glädje riktigt där.

Sluta tjata nu Sarah och vila istället!
Hörs sen =) Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0