090620

Herregud vad denna månaden har sprungit iväg då, det är redan 20:e och bara några dagar kvar innan Juli träder fram och förhoppningsvis ger oss ett bättre väder. Eller nej förresten! Inget bra väder i början av juli, då ska det regna och åska här tycker jag medans jag och Alex gottar oss i över 30 graders värme i Turkiet, haha. DET ÄR BARA 2 VECKOR KVAR NU!

Vi vaknade sent idag, käkade frukost vid två tiden och har haft en klassisk bakfylledag helt enkelt. Sen dissade han mig för att umgås med sina kusiner, så nu sitter jag inne i värmen medans det regnar och mörknar ute. Tänkte att jag skulle gå ner och dansa lite magdans till lite Shakira musik för senare ska vi ha filmkväll med Jocke och Emma (: Skulle vara kul om det blev något, hoho^^

Jag har även fjäskat med min mamma om att få köpa ett par jeans och en tröja på Gina för att få mina två sista stämplar på mitt bonuskort, efter det kan jag få 150 kr rabatt på nästa köp, hon gillar när jag handlar jeans så det kunde hon gå med på, men måste vara försiktig med mina pengar eftersom jag har varit så sjuk nu det senaste så kommer min lön inte att se ut så som den borde se ut =/ Plus ledigheten för Turkiet också. Men jag har provat jeansen och jag gillar dom, väl passande till en av dom populära tröjorna som alla har på sig idag, nämligen dom här randiga tröjorna i alla möjliga färger, men för mig blir det nog en svart-vit randig, klassiskt och funkar alltid.

Kommentarer
Postat av: Maria

hahaha, det vill du va? att vi ska få massa regn på oss när ni är utomlands? ;);) hehe. det ska bli fint väder hela nästa vecka :D 20-25 grader och sol :)

2009-06-21 @ 14:06:45
URL: http://mariakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0