090628

Hejsan!

Det har blivit dåligt med uppdatering dom senaste dagarna men det har varit sena kvällar och däremellan mycket att göra, särskilt när det är 30 grader varmt då man bara vill ut och bada och sola, inte sitta vid en dator.

Igår hamnade jag på Glassen vilket var himla skönt, det var ca 22000 gäster i parken och det märkte vi iaf som hade världens kö. Jag fick min första kändis-gäst, Björn Kjellman som spelar Adam i Adam & Eva och huvudrollen i Klassfesten, han var mycket trevlig och ville ha en Lisebergsstrut (som innehåller 3 kulor, en klick mjukglass med topping) han ville bara ha 1 kula med resten, haha! Jag fick äran att göra hans glass och det var en rolig upplevelse, nästa gång blir det Mikael Persbrandt förhoppningsvis ;) Klockan 22 var det dags för mig att gå till Glass och Popcorn och hjälpa Erika som hade världens kö innan parken stängde, vi skulle egentligen stäng kiosken vid elva som alla andra gör men det slutade med att jag städade hela kiosken och hon hade öppet kassan till halv tolv (då vi ska gå och räkna kassan) vi blev väldigt sena och så får det egentligen inte bli men för min del gick räkningen hyfsat fort och min älskade pojkvän satt utanför och väntade i bilen.

I fredags var det Liseberg ja, mycket mysigt trots Mj:s död, bilder kommer imorgon jag lovar!

Idag, söndag. Har det hänt mycket, jag somnade runt 3 tiden inatt och klockan ringde 8.00, suck! Men vi kom upp iaf och tog bilen till Borås runt tio tiden för vi skulle på hundutställning, jag såg en massa chihuahor och blev stormförtjust i dom alla, nu är jag verkligen sugen! Efter det drog vi in till stan på jakt efter undervattenskamera (engångs), vi hittade tyvärr ingen men jag hittade en iPod Nano, färg lila som jag köpte. 16GB! Man kan både se film, ha massa musik och bilder så jag kommer nog inte behöva radera en massa musik, hihi. Min gamla är fortfarande försvunnen och jag lovar att den kommer att komma fram nu när jag väl köpt en ny, men var ändå trött på min gamla. Efter en liten trip dit tog vi en sista trip till Lygnared där vi tog några dopp och sov i solen för vi båda fick väldigt lite sömn inatt, Alex snarka som en häst på stranden men jag ska nog inte hacka för när jag själv sov lät jag nog likadant, haha.

Nu är vi hemma hos Alex, när vi kom runt halv sju tiden blev det grillat på baksidan i kvällssolen. Bara så ni vet, jag är BRÄND PÅ ARMAR OCH AXLAR! Det bränner som fan, kommer få svårt att sova inatt. Nu ska jag gå och pussa på min pojkvän, vi hörs imorgon babes!

P.s Jag tänker på min Michael varje dag vilket nog inte är så svårt med tanke på att var man än sätter blicken så står det hans namn överallt, har köpt tidningen varje dag nu och jag är så jävla trött på att höra allas teorier, jag orkar inte mer! Låt han och hans familj få vila..Jag älskar dig förevigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0