1-siffrigt!!

Nu är det 9 dagar kvar till Turkiet, första dagen då det bara är 1 siffra och inte två som t.ex 36 dagar eller 18 dagar utan det är bara 9 dagar kvar, det ska bli så skönt att jag inte vet vart jag ska ta vägen =) Jag längtar efter att börja skriva en lista och packa, det tycker jag ska bli bland det roligaste, jag vet jag är knasig!

Sov ut ordentligt idag, frukosten ligger i magen och jag och Elin har tidigare i veckan planerat sol&bad med picknick idag så det är det som står på schemat, fast det är inte förräns halv tre vi ska träffas och handla så innan dess tänkte jag träna en liten stund och sen sola i trädgården dom bästa soltimmarna. Älsklingen är påväg hem också vilket ger mig fjärilar i magen, veckan har gått skitfort men hjärtat värker när han inte är i närheten :)

På med träningskläderna nu och sen bikinin sen så hörs vi sen!
Pussokram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0