1 vecka kvar till paradiset!

Snart är det dags att börja skriva en lista och köpa hem lite saker som behövs för resan, ett litet apotek måste med, engångskameror som funkar i vatten, cyklop och lite sånt (:

Gårdagen var trevlig, Liseberg för hela slanten med älskling, Emma och Jocke. Vi åkte inte så jättemycket men det blev några åkturer sen fick vi nog och spelade bort alla pengarna istället, haha! Snacka om att vi hade otur igår, Emma spelade hela tiden på nr 15, Nr 14 eller 16 vann hela tiden, men när hon inte spelade så vann nr 15. Själv spelar jag alltid på nr 17 och 18, då vann numrena runt om och när jag bara tog nr 18 så vann nr 17, fyfan säger jag bara! Menmen, vi fick iaf gratis glass av mina arbetskamrater och mina tankar gick mest åt Michael som fick en ros av mig och av många andra vid hans stjärna, vid hans gjutna händer och på Götaplatsen. Bilder kommer inatt eller imorgon för nu ska jag ta en promenad ner till station och åka in till jobbet, 16-00 är det som gäller idag och det riktigt härliga är att Alex kommer och hämtar mig med bilen inatt så jag slipper stressa till tåget ensam sent på lördagskvällen.

Vi hörs ikväll eller imorgon, ha en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0