23.29

Tror att det är dags att samla på sig lite timmar av skönhetssömn, behöver dom om jag ska orka jobba en hel dag imorgon i värmen på sommarens populäraste ställe. Men jag ska försöka skriva ett inlägg imorgon till frukosten om morgondagens planer så vi hörs då mina vänner!

Förresten, imorgon är det min sista dag med dieten, några förslag på hur jag kan fira det på onsdag? Jag kan iofs inte vräka i mig mat som jag längtat efter eller käka godis utan måste få magen att vänja sig mer och mer och äta lite och ofta, t.ex. mycket youghurt, fil och annat som håller magen lugn. Och vet ni vad? Jag har gått ner 6kg, imorgon kanske det blir ännu ett, hihi.

Men förslag till onsdag tack!

Dags att borsta tanden, vi hörs imorgon änglar!
Sov gott, puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0