3 veckor kvar, baby.

Om 3 veckor lyfter planet som flyger oss till Turkiet, ska bli så himla skönt så det är inte sant. Jag vill redan nu skriva upp en lista vad jag ska ha med mig och lägga fram allt som representerar sommaren!

Jag var så jäkla trött när jag vaknade imorse, hade behövt sova 4 timmar till men då skulle jag inte hinna med allt som ska hinnas med idag. Ikväll är det 20-års firande hos Ia, det blir middag, gott att dricka och säkert en massa annat skoj med gänget. Jag har 4,5 timme på mig att åka ner till stan och köpa present och samtidigt ta en snabb fika med Johanna, vi har en del att berätta för varandra och sen ska jag hem och ta ett träningspass och sen göra mig iordning för kvällen vilket jag vet brukar ta tid. Men det gäller att prioritera och inte stressa ihjäl sig, det vinner man inget på snarare tvärtom.

Nu ska jag ta en iPren mot huvudvärken och ta på mig, jag är inte sminkad och har inte duschat håret på 3 dagar så ni kanske kan föreställa hur jag ser ut. Det får bli en stor halsduk eller något som får suga upp uppmärksamheten istället för mina mörka ringar under ögonen eller mitt hår som ser ut att vara en soptipp där fiskmåsarna kan göra sina behov.

Vi hörs sen babes, kiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0