Asked some people over..

Godkväll, idag mådde jag inte så bra p.g.a gårkvällens dramatiska händelser som tyvärr är för privata för min blogg, men jag har gråtit en massa och imorse vaknade jag tom men samtidigt fylld av vilsenhet och med svullna ögon dessutom. Dom ringde från jobbet och frågade om jag ville vara ledig idag för det behövdes inte folk idag p.g.a det dåliga vädret, kunde det ha kommit mer lägligt? Så idag har vi slappat här hemma och jag har varit så sjukt trött och haft en huvudvärk som kommer och går i vågor. Sara kom förbi vid tre tiden och stannade till sex tiden, nu har Alex varit och hyrt film och vi har bjudit över Johan och Anders. Det blir den nya Humor från tv4 och en skräckis, End of the line.

Nu ska vi göra lite käk, för mig blir det pasta bolognese, bilder för kvällen kommer säkert.
Pussokram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0