Disneydags!

Hej!

Det är torsdag och jag är fortfarande sjuk, halsen var bättre igår men idag var den ännu sämre. Den värker, jag låter som en strypt höna och jag har en liten rethosta och det är så jäkla jobbigt att hosta när halsen gör så ont för minsta lilla rörelse. Jag var tvungen att sjukskriva mig imorse, usch det är inte roligt, jag tycker inte så mycket om mitt jobb men nu börjar jag faktiskt sakna det lite. Det blir nog att sjukskriva sig imorgon med för jobbar jag när jag är halvfrisk så kommer allt komma tillbaka på ruta ett igen. Jag var pigg ovanligt tidigt för att ha somnat halv tre, vaknade runt tio tiden då jag skulle ringa till jobbet men sen kände jag inte för att lägga mig igen. Tog med mig täcket ner och har nu kollat på massor med Disneyfilmer hela dagen, finns det något bättre när man är sjuk?



Jag vill att min pojkvän ska ringa och säga en tid då han kommer, han är så upptagen hela tiden så man känner sig lite bortglömd här hemma^^ Jag har inte så mycket mer att tillägga, senare när jag börjar bli mer hungrig tänkte jag laga lite varm soppa som jag hoppas kommer göra susen för min stackars hals, vill ju gärna kunna prata med mina vänner imorgon på Midsommarkvällen.

Kisses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0