En ny favo, ett måste.

Sorry för den dåliga uppdateringen idag men jag har känt mig fruktansvärt hängig sen jag blev sjuk imorse. Huvudet har känts tungt, har haft ont i halsen, smått snuvig och allmänt hängig. Trots allt det så cyklade jag till stan och hyrde två filmer och storhandlade på Willys för nästan 400kr, dom hade inte allt jag behövde så självklart fick jag cykla hem med dom tunga påsarna och cykla till Sparköp och köpa det som fattades, jag mådde sämre efter det kan jag säga.

Den första filmen jag såg var den populära kärleksfilmen "Dagboken" Den var så jäkla bra att man fick gåshud och ville fälla en tår eller två, den påminde mig så mycket om mig och Alex på något sätt och det var helt underbara skådespelare. Tjejen var så jäkla sockersöt att jag inte kunde få nog av henne och killen blev man totalt förälskad i, han förmedlade sin kärlek så genialiskt att man under vissa stunder trodde att det var en själv han älskade. En film att lägga på favohyllan och som kanske kommer stå på önskelistan när jag fyller 20^^  3 månader kvar!

 

Efter den tittade jag och mamma på en krokodilfilm (jag vet, är ganska chockad själv över att hon ville kolla^^) Den var inte så jättebra, producenten måste ha varit lat för den krokodilen var så himla orealistisk så man ville stänga av. Men det har iaf varit en mysig kväll, när jag kom hem och satte mig framför Dagboken hade jag även tacos framför mig och myste med mig själv. Nu chattar jag med lite folk och slappar, blir nog att lägga sig snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0