En våning ner..

Blev så trött på att sitta vid skrivbordet så jag flyttade datorn ner på golvet, lite variation ni vet!

Något nytt? Nej.
Fortfarande sjuk, fortfarande uttråkad, fortfarande i stort behov av att prata av mig med någon som kan få mig att skratta. Fick ett samtal av min goda vän Johan som fick mig att lysa upp för en stund, samtalet varade iofs i kanske 2 minuter men det var iaf någon som tänkte på mig =) Vi diskuterade Midsommar och nu är det fixat, en grillkväll (om vädret tillåter det) hemma hos Sara tillsammans med Alex, Johan, Anders, Jocke och vi tjejer! Det gamla vanliga gänget med andra ord, det känns bra. Efter det ringde Sara också och vi hade samma samtalsämne.

Äntligen har jag tagit tummen ur röven och spelat av min danslektion med barnen på ett vhs band som jag kan skicka in till kontoret, måste in innan Juli, lappen är ifylld och klar så mamma ska köpa ett stort kuvert och skicka iväg det åt mig. Nu ligger jag här framför några avsnitt av "Vänner". Jag ringde jobbet imorse och frågade hur sjuk man får vara för att jobba, dom tyckte att om jag imorgon mår som jag gör idag, ska jag inte jobba, men det känns så otroligt pinsamt ju! Sjukskrev mig i fredags och lördags p.g.a privata anledningar och i måndagsmorse blev jag sjuk och nu måste sjukskriva mig igen? Jag får jobba upp det som fan när jag blir frisk och efter Turkiet, men hälsan går först och jag tror knappast att någon kund eller medarbetare skulle uppskatta att jag snora i pommes och serverade dom, eller?

Jag vill inte ligga på golvet längre, ska försöka koppla om alla sladdar så kanske jag har sån tur att den når upp till sängen, det hade varit slappt! Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0