From the beginning!

      

Jag tänkte berätta lite kort om igår för jag orkar inte ta allt i ett enda inlägg, men igår var det söndag och riktigt jäkla varmt. Plus att det var bal för alla gymnasietreor och självklart var man nyfiken på den, vid ett tiden åkte jag och Alex in till stan där jag shoppade lite sen åkte vi hem snabbt för att lämna av grejerna och sedan ta bilen hem till Sara och ta en snabbtitt på henne och hon var så himla söt i sin korta klänning, snygga håruppsättning och vackra sminkning. Efter det åkte vi ner till Alströmervallen där alla balmänniskor skulle samlas med sina bilar och mingla runt innan det var dags att visa upp sig i stan inför hundratals människor. Jag stod med Ia och några fler, hann inte stå där särskilt länge för jag hade en buss att passa men dom jag såg var fina, men jag tyckte våran bal var finare och hade finare klänningar, men det kanske är för att jag typ bara känner 3 st 90:or som gick balen i år.

  
  

Tjejen på den sista bilden känner jag inte men I lo-oved her dress!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0