Gäsp, host, attjo!

Hemkommen från en ganska kort arbetsdag, men som kändes mycket längre. Det var ganska skönt att komma tillbaka till arbetet faktiskt, jag hamnade dessutom på ett väldigt slappt ställe "Smått och gott" som bara säljer popcorn, spunnet socker, dricka och snax. Dessutom sa kontoret att det stod "Smått & gott (ingen kassa) så det gjorde min dag ännu bättre! Kvart i elva kom pappa och hämtade mig och körde mig till station, tänkte först ta 23.17 tåget men så såg jag att ett direkttåg gick 23.02 så allt har mest flytit på idag =)

Innan jobbet så stack jag ju hem till Sarah för att kika på kissen och gissa om jag smälte! Den var sååå liten och tanig att man knappt vågade klappa den utan att typ råka mosa den som om man har en Hulkenhand. Hon heter Wilma (som min dotter ska heta) och var minst i kullen, är 10 veckor gammal men ser ut som typ 6 veckor. Ett liten tjuvkik:

 

Hatar att saker och ting ser så mycket större ut på bilder men hon är lika liten
som min hand, inte långt ifrån iaf. Gnällde sådär sött också!


Nu är jag så himla trött, har gäspat, hostat och nysit hela dagen så jag tror att lite sömn skulle få mig att må bättre. Men innan jag somnar både vill och måste jag gosa med min kisse som vill ha uppmärksamhet, vilket jag också skriker efter nu när min pojkvän inte är hemma och kan ge mig närhet, då får Piper ta hans plats, hon har ju trots allt något som Alex inte har: En gosig päls!

Sov så himla gott mina vänner så hörs vi imorgonbitti.
//Sarah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0