Godmorgon!

Hej alla pigga och nyktra människor & hej till er som är som mig idag: Trött, fortfarande lite smått full och har en dålig röst efter allt skrikande och sjungande igår. Jag hade så jävla roligt igår va, helt underbart roligt! Började med att jag träffade några kära vänner på Surf, det blev 2 stora glas Cosmopolitan för mig och det var roligt att träffa Alexandra igen som jobbar där, en sån söt tjej. Efteråt var det dags för hotellet, vi kom in gratis tack vare Saras biljett ofcourse och redan när vi kom innanför dörren startade kvällen på en hög nivå. Det blev ett glas vin, mycket dansande, sittandes ute på terrassen med en massa gott folk, ännu ett glas vin och ännu mer dansande och sjungande. Självklart hände det dramatiska och tråkiga saker för vissa men det är väl en klassiker, men utöver det hade jag en toppenkväll!

Mamma kom och hämtade mig vid stängning och när jag kom hem blev det smaskig pastacarbonara framför tv:n. Jag somnade i soffan vid halv tre och en timme senare vaknade jag och sprang upp till kojs. Har sovit till ungefär tolv idag då mamma ringde mig, vårat samtal varade i 2 sekunder då hon hörde på mig att jag inte var vaken, haha. När jag hade vaknat till (trots min hesa röst) så ringde jag älsklingen som nu är påväg hem från Stockholm.

Idag har jag och Sara planerat att ha en bakfylledag med snabbmat framför filmen I taket lyser stjärnorna som hon tydligen lipade av förra gången, ska försöka ragga med mig min pojkvän också =) Ikväll blir det att lägga sig tidigt för imorgon börjar en ny arbetsdag, fan vad dessa 2 lediga dagarna har gått fort.

Jag har glömt att säga att det inte blev några valpar i Tequilas mage =( Det kan ha varit valpar som resorberats i samband med den infektion hon kan ha haft, sa veterinären så vi får vänta på ett nytt försök som antagligen blir till vintern. Men då blir det valpar till våren någon gång och det är en nog en tror jag mycket roligare tid att få hem en liten valp. Jag är besviken men ser det ändå som ett tecken på att det inte var dags än, nu får jag mer tid på mig att spara och att hitta en lägenhet med Alex där vi kan ha hunden. 

Nu ska jag inte babbla mer, börjar må illa nu så ska kanske vila en stund. Bilder lägger jag upp sedan från gårkvällen så oroa er inte, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0