Härliga sommardag!

Dagen har varit på topp måste jag säga, har knappt varit hemma någonting vilket chockar mig för jag brukar få panik ute i värmen och går in och sätter mig men det är ju lite fel det också. Men jag var uppe tidigt imorse, säkert runt åtta tiden och tog 9.20 bussen från Magra och i stan kom mamma och hämtade mig, vi åkte till Socialen för sista gången och nu är det byebye till dom och hello freedom! Inga mer kontoutdrag, inget mer "Dom kan följa varje steg om vad jag gör med mina pengar" Jag kan göra vad jag vill och jag får snart min första lön, riktigt härligt! Efter det åkte vi till Alströmer där jag tog tag i att få lön för jättegamla danslektioner jag har varit vikarie för i februari, har varit hos rektorn hundra ggr och sökt han på hans mobil men inget svar, inte idag heller men jag gav mig inte utan gick till receptionen där dom skickade mig till Monica som fixade allt, så nu får jag lite lön därifrån också (som inte socialen kan ta nästa månad, woho!)

Vet inte om jag berättade lite kort om att jag shoppade igår? Jag lekte lite Carrie Bradshaw och köpte ett par dyra skor som jag har spanat in i över en månad, jag köper aldrig så dyra skor och tyckte att jag fick unna mig dom, men som man alltid gör när man bor hemma så ber man om sin mammas åsikt och den var inte så positiv, hon fick mig på andra tankar så jag lämnade tillbaka dom idag och blev 750kr rikare igen. Måste erkänna att jag saknar dom redan!



Sen blev det en sallad på Smoggan och sen hem för att göra mig iordning för en dag på stranden med Sara. Vi stekte i 1,5 timme ungefär sen åkte vi hem till mig där jag tog en skön dusch och gjorde mig iordning för en eftermiddag på stan med Sara och Sara, The Saras is in town ;-)

 
Utöver skorna blev det en svart body, två brillor och kommer ni
ihåg shortsen jag köpte för ett tagsen, då köpte jag strl 40 för
jag tyckte 38 var lite för små, nu efter dieten är dom gigantiska
och sån tur var hade jag bytesrätt fortfarande så det blev ett par i strl 36, wow!

   
  
  
 

Jag letade efter en väska och hade spanat in en med fransar på Gina så det fick bli den för jag behövde en väska att lägga kamera och plånbok påvägen hem, hehe! Väl hemma blev det en efterlängtad middag framför lite tv som jag inte suttit vid på hela veckan.

Kommentarer
Postat av: Maria

vad smal du har blivit! låt det inte gå till överdrift bara. var rädd om dig <3

2009-06-01 @ 23:43:02
URL: http://mariakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0