Ibland gör kläder en riktigt lycklig!

En ritktigt mysig shoppingdag med Ylva! Det är både roligt och svårt att shoppa kläder med henne för vi är så fruktansvärt olika i både sättet, klädstilen och personligheten så när jag tycker något är fint och frågar om hennes åsikt så rullar hon med ögonen och säger "mm.." haha! Men det är samtidigt riktigt roligt för när hon väl säger att något är fint så tror man på hennes ord.


Dagens outfit, det blev lite kyligt men i Nordstan är det ju ingen fara.
Till detta blev det min jeansjacka, mockaväska med fransar och svarta solbrillor.

Jag hittade iaf en del, det blev för lite mer pengar än planerat men vafan! Man lever bara en gång och fram till den 15:e får jag snåla helt enkelt. Det blev lite på Gina, lite på H&M och sådär, gamla klassikerna.

1 par gladiatorskor från Eurosko
1 linne från Gina
1 tunika (typ) från Gina
1 t-shirt från Gina
1 väska från H&M
1 svart väst från H&M

Ja, jag tror det var allt. Det största målet var att hitta gladiatorskor och dom är jag riktigt nöjd med, det mesta av det andra ersatte det jag inte hittade. Linnet från Gina har jag sett på hemsidan i typ 1 månad men på Gina här i stan har dom inte haft någon aning om vad jag pratat om när jag beskriver det men det fanns ETT som bara hängde där, paxade det med en gång! Den svarta västen har jag sökt hur länge som helst, gillar den där servitris-looken med vitt linne under och svarta byxor, eller shorts. Mums! Hittade en söt t-shirt på Gina och jag ficm banemej i mig en XS, S var för stort.

Är väldigt nöjd med dagen, efter 5 timmars shoppande tog vi spårvagnen till ett mysigt café där vi käkade god mat och hade massor med mys och prat. Sen tog jag 19.47 tåget hem, var gött kallt att cykla hem i shorts och kort jeansjacka men jag överlevde. Nu sitter min pojkvän och ropar på mig så ska nog ner och gosa nu, får ju passa på innan han försvinner igen. Vi ska käka kvällsmat och mysa framför tvn, låter inte det gött?


Jag tog kyckling med pasta och pestosås, skitgott!
Ylva tog Nachos med köttfärs, mumsade på varandras^^


V hörs imorgon igen, då händer en massa!
Puss&kram.

P.s Vill säga grattis till min söta Ia som fyller 20 år idag! <3

Kommentarer
Postat av: Maria

Tack så mycket :D <3

2009-06-04 @ 22:37:17
URL: http://mariakallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0