Kvällsmat!

Så, efter att ha kopplat om sladdarna så blev dom tillräckligt långa för att datorn skulle nå sängen och vips, så kunde jag ligga hur jag ville i sängen och datorn kunde lätt följa efter, wii!



Har precis fyllt min mage med lite kvällsmat, kom ner till köket och såg att mamma hade inhandlat något jag inte ätit sen stenåldern: Tunnbröd! Så himla gott med smör i och till det blev det en kopp varm oboy för att lugna min riviga hals.

Pratar med en vän om utbildning och sin framtid, vi båda vill plugga i en annan stad och vi diskuterar hur man skulle hantera det. Jag t.ex. hindrar mig själv att plugga för jag vill inte förlora min pojkvän genom att starta ett distansförhållande, vi båda är starkt emot sånt och när jag kommer hem efter en tuff dag i skolan vill jag hållas i en varm famn och prata av mig och känna mig allt annat än ensam, inte komma hem till en tom lägenhet utan närkontakt till familj, kärlek eller vänner och bara ha telefonkontakt, det skrämmer mig. Men har man en passion till 100% så borde inget stoppa en, men hur vet man om man har 100% passion för det? Krångligt krångligt.

Min pojkvän åker förhoppningsvis hem ikväll och inte imorgon, gör ingen skillnad för mig egentligen men det känns bättre ju närmare han är. I love to love you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0