Ledig, woho!

Nu när man har börjat jobba så uppskattar man ledighet så himla mycket, när man slutar för dagen och vet att man är ledig dagen efter och dagen efter den så tar man alltid ett djupt andetag, klappar sig själv på axeln och säger "Bra jobbat!" och njuter av dagarna som kommer, utan plikter och stress.

Vaknade runt halv elva imorse och efter det har jag ätit frukost och slappat framför ett avsnitt av Sevent heaven eller hur det stavas, haha! Jag tänkte börja träna snart men vill först ha lite bra och ny musik så jag försöker ragga upp några låtar av vänner, Frida skulle försöka hitta lite åt mig, vi har ju ungefär samma stil när det gäller musik.
Idag ska jag ha en riktig Ta hand om mig själv - dag då jag har skrivit upp följande punkter:

[X] Sova ut
[X] Äta frukost
[ ] Träna
[ ] Dammsuga
[ ] Lägga mig i ett bad med ansiktsmask och hårinpackning
[ ] Göra mig en grogg
[ ] Göra mig iordning
[ ] Dansa lite med mig själv för att komma på party-humör

Ja, ni ser att det inte är så mycket som är gjort än men dagen har bara börjat och trots vädret är jag riktigt taggad för kvällen. Det blir antagligen bara jag, Sara och kanske Anders men om inte Anders så blir det en girl´s night och förhoppningsvis träffar vi lite folk där. Vi tänkte ta en liten föris på Surf eller Deli innan för att tjöta lite =)

Dags att starta en del på listan, höres sen!
Puss&kram skumbanan.

Kommentarer
Postat av: Anna

Gå till surf, det är jätte mysigt att sitta typ nere i källaren och dricka innan man drar ut:)

om ni ska shotta så ta en "blowjob", puss

2009-06-11 @ 11:59:32
URL: http://highdramaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0