Lite mer shopping skadar ingen, bara plånboken.

Hej bloggen!

Ursäkta det korta avbrottet, blev inget skrivande imorse trots att jag var inloggad här och allt men tiden rann iväg och plötsligt var jag tvungen att rusa och stänga av datorn. Jobbade ett rätt kort pass idag vilket jag behövde, hamnade på Burger King, Storgatan som igår och jag börjar komma in i gänget nu känner jag, men självklart kommer jag säkert att hamna på en massa andra ställen hädanefter bara för att jag har lärt känna folk och kommit in i allt, menmen.

När jag slutade så mötte jag mamma i parken för att titta på Markoolio som var kvällens höjdpunkt för alla gäster i parken, han var jättebra och jag har glömt hur bra musik han faktiskt gör, det var ett riktigt härligt tempo på både honom och publiken trots att det regnade och flög en massa vita tussar överallt. Efteråt gick vi till shoppingbutikerna och där hittade jag lite smått och gott, jag har ju 25% rabatt på allt så det utnyttjade vi idag.


Ja, många av er vet hur mycket jag längtar efter den dagen då
jag har en liten skrutt som kommer sparka i magen, sist jag var på
Liseberg med grabbarna spanade jag in denna söta fleece-filten och
blev förälskad, med min rabatt fick jag den för ett helt ok pris så nu ska
den läggas undan.


Blev även 2 snygga plastglas som kan vara bra att ha under
festliga tillfällen då söndriga glas inte uppskattas på morgonen.


Fick en tidig födelsedagspresent av mamma, jag såg den
och älskade den från första stund då mamma sa: Jag hade
faktiskt tänkt köpa den till dig. Haha! Den kommer att vara med
under många minnen med dom bästa!


Slutligen, hittade denna som jag bara var tvungen att ha!
Köpte även en till Alex fast på den står det "Ute på krogen"
Ringde han förut och sa att jag hade köpt en liten inflyttningspresent
till honom, så den får han öppna när han kommer hem^^

Nu har jag ätit lite Pasta Carbonara, har typ gått upp 2 kilo igen och känner mig jättefläskig, antagligen för att jag inte tränar något nu för tiden. Men imorgon då jäklar ska jag ha en träningsdag, ska bli så skönt att sova ut imorgon och göra allt i sin egna takt, can´t wait. Nu ska jag prata klart med Sara och sen ska jag sova.'

Hörs imorgon, puss&kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0