Louise & Sarah, fnittermajor!

Godkväll!

Äntligen hemma tidigt en kväll, arbetsdagen gick väldigt fort. Dom första 2,5 timmarna var jag på Burger King och gjorde typ ingenting, sen flyttades jag till Glassiären där jag var igår och idag arbetade jag med en tjej som heter Louise. Jag har inte haft en sån rolig arbetsdag som idag, jag och Louise berättade om saker som hänt, skämtade, överdrev i situationer och skrattade åt folk vi spanade på (dom hörde inte såklart) Det var mulet och blåste den största delen av dagen och det var ruskigt kallt i våran lilla glasskiosk, det även regnade några gånger, brrr! Det roligaste var att jag idag hade 3 kunder som resulterade i att jag bankade 93kr, haha måste vara rekord. Men jag kom iväg tidigt och hann med 20.17 tåget hem, riktigt skönt!

 
Finns det något bättre än varm choklad     Louise!
en regnig och kall dag?

Nu är klockan halv tolv och jag tänkte gå ner och ta en härlig dusch innan nanatime för vet ni vad, jag har nya sängkläder och då finns det inget bättre än att lägga sig nyduschad, dessutom får jag det där härliga lockiga håret imorgon nu när jag inte kommer torka håret.

Imorgon och på fredag är jag ledig, hur skönt som helst! Imorgon planerar jag att åka in till Gbg och shoppa lite, har frågat en massa folk men alla är upptagna, bajs på dom!

Nu är jag trött, sov sött! Puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0