Michael, våga fan inte lämna mig!

Jag läste något väldigt otrevligt på nätet för någon timme sen, att mitt livs kärlek och idol har förts till sjukhus p.g.a hjärtstillestånd för några timmar sen. Han andades inte i sitt hem där någon redan gjorde hjärt & lungräddning när ambulansen kom, personalen fick inte tillbaka hans puls och sen vet inget något mer. Men efter en stund kommer min pojkvän och kramar om mig och jag frågar vad det är, då viskar han och säger: Han är död...

Jag bröt ihop och tappade andan, som om jag försvann med Michael. Sen fick Alex läsa mer noggrant för mig och där stod det att en jävla hemsida redan har dödförklarat honom när inte ens en läkare från sjukhuset eller en familjemedlem har berättat något offentligt om hans tillstånd. Sitter just nu och tittar/lyssnar på en amerikansk kanal där dom har pratat om det i över en timma, dom säger samma sak om och om igen och filmar sjukhuset och jag dödar något snart om jag inte får någon ny information. Jag kan inte sova, tänka eller känna något förräns jag får reda på äkta information.

Snälla älskade Michael, älskling. Jag dör inombords utan dig. Jag älskar dig så mitt hjärta värker, våga fan inte lämna mig nu! Jag gör vad som helst, bara du får leva tillsammans med oss som älskar dig. Hur ska världen kunna överleva utan dig?



Folk tänder ett ljus, jag tänder tre ljus. Ett för Kärlek, ett för Hopp, ett för Liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0