Michael.



29/8 1958 - 25/6 2009

Det är bara väldigt svårt att förstå. Vet inte riktigt vad jag ska säga, jag är i chock.

Jag försöker förstå hur tusan du kunde med att lämna oss, lämna mig. Jag är så arg på dig så du anar inte, jag har suttit uppe hela natten och storgråtit framför dina musikvideos, skrikit i en kudde och haft dom tre ljusen tända för dig. Ett för Kärlek, ett för Hopp och ett för Liv och jag hoppades att du på något sätt skulle visa dig och säga att du har det bra. Det kom som en megachock igårkväll, du var alldeles för ung och det sorgliga är att jag vet hur mycket du älskade livet. Jag kommer att sörja dig i all evighet, jag tänker på dina 3 barn, din familj, fans och vänner, alla som stod dig nära. Den dagen då det är dags för mig hoppas jag att du står och väntar på mig, om inte så kommer jag att söka upp dig (: Jag försöker trösta mig själv genom att tänka att du är på ett mycket bättre ställe nu, utan skulder, utan anklagelser, utan press och utan smärta. Men det är väldigt svårt för jag vill så gärna att du lever kvar hos mig, i hela livet har jag lovat mig själv att någon gång ska jag få träffa dig och visa hur mycket jag förstår och älskar dig. Jag visste att det aldrig skulle hända men det kändes så bra att veta att chansen alltid fanns, men nu är den borta för alltid. Jag älskar dig så mitt hjärta värker och jag kan bara inte sluta gråta, du har funnits hos mig sen jag var 4 år gammal, det är 16 år som du har funnits där för mig genom din musik, din passion & kärlek och din instats för att göra denna världen till en bättre plats, du lever alltid i mig och nu vet jag att när jag dör så kommer jag att komma till en bra plats, för då är du där. Jag har även lovat mig själv att när din tid var kommen så skulle jag flyga och gå på din begravning, för att få ett ordentligt avsked, men skulle jag verkligen klara av det? För du är ju odödlig i allas ögon, hur kan Michael Jackson dö?

Vila verkligen i frid nu Michael, det är du värd! Kom och hälsa på ibland.. lova det? Du är det bästa som hänt mig <3
Världen kommer aldrig att bli sig lik utan dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0