NOSTALGISK!

Har stressat hela morgonen för att hinna ner till Nolhaga och titta på alla studenterna, men vi hann och vi fick stå där en bra stund innan det hände nåt. Jag var där först och främst för Sara, sen är det bara Emelie som jag känner av årets studenter och henne kunde jag inte hitta, dessutom var vi tvugna att åka så fort vi fick tag på Sara. När dom kom mellan bergen med trummor, poliser och sina skyltar sjungandes i sina mössor så blev jag fruktansvärt nostalgisk, usch vad jag längtar tillbaka till min student för exakt 1 årsen! Tur att man har vattenfast mascara om det skulle hända någon olycka, hihi.

Jag har lite bilder men dom lägger jag upp senare då jag tagit några fler, ikväll kanske det blir hotellet tillsammans med studenterna, får se hur jag gör. Biljetterna är dyra och jag kan varken dricka eller stanna länge för jag ska jobba imorgon kl 11, suck säger jag. Kanske får bli en myskväll med god mat framför en bra film, ska prata med min boy om det.

Lägger upp lite bilder/filmer från min student, hoppas det är okej!





 

Dags för studentmiddag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0