Ojojoj, ny design alltså!

Blogg.se verkar ha en himlans bra fantasi när dom gör om framsidan, lyckat...not! Är iaf hemkommen från jobbet, har haft en bra dag på Glasstruten fast tro det eller ej så hade vi det hett som i en bastu trots all glass som vi badade i. Det var ganska mycket folk men mindre än vad vi tyckte att det borde ha varit en sån här fin onsdagsdag. Mamma och Anita kom in i parken så jag bjöd mamma på en glass och sen slutade jag klockan tio och då fick jag skjuts av dom hem, mycket snällt. När vi kom hem insåg vi att min cykel stod kvar på station från idag när jag åkte till tåget, så det var bara att hoppa in i bilen igen och jag fick cykla hem, på vägen hem så blev jag frestad av Onsdagsklubben men jag var varken rätt klädd eller hade some money så jag får vänta tills nästa vecka då jag gärna vill dra dit med lite vänner och dansa innan jag drar till Turkland!

Nu är jag trött och ska nog slappa lite i sängen framför tv:n innan jag slocknar, imorgon är jag ledig vilket känns otroligt bra med tanke på alla planer jag har men det återstår att berätta om. Ha en fortsatt trevlig natt mina underbara vänner, nu ska fläkten på här inne annars kommer jag att kvävas!

Puss. 

Kommentarer
Postat av: Anna

Nja det var väl sådär, har ju inte varit varmt så länge men kan tänka mig att det är riktigt härligt snart! puss

2009-06-25 @ 13:51:02
URL: http://highdramaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0