Picknick!

Roligt ord när man tänker på det men det är vad som står på schemat för kvällen, (berättar mer längre ner). Igår så skjutsade Alex ner mig och Sara till stan där jag fick köpt mina jenas och tröjan, efter det hämtade Alex mig och vi åkte till Donken för jag ville ha lite fettismat, som inte ens var gott när jag väl började äta men det slank ner ändå och efteråt åkte vi till Nygård faktiskt, vi tänkte kolla på en ridlektion för jag ville bli lite nostalgisk och tänka tillbaka på då jag red där. Men det var inga lektioner som det stod på schemat, konstigt. Men vi åkte hem till mig där jag fick packat och sen begav vi oss en sväng till Vårgårda för att tjöta lite med Johan och Anders. Sen nana vi hos älsklingen vilket jag inte gjort på 1 år kändes det som.

Morgonen bestod av sova och trycka på snooze knappen typ 5 gånger, tog 11.20 bussen hem och mellan 13-15 solade jag på baksidan vilket jag måste göra nu innan vi beger oss av till utlandet. Planerna för efterniddagen var en promenad med Karin men så fick jag ett impuls sms av Mandi att vi skulle samla alla tjejer och ta en picknick nånstans, så det är vad som gäller nu. Ska möta tjejerna på Ica och sen får vi se vart vi hamnar, jag röstar iaf på Playan! Får se om jag handlar något gott eller om jag håller mig till lax och sallad som jag har med mig, samt jordgubbar och vindruvor.

                                          Såhär kommer jag se ut ikväll.
                                   Tröjan är Den tröjan jag inhandlade med jeansen 
                                                (inte jeansen på bilden)

                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0