Sjukaste drömmarna.

Det är nog jag som har det skulle jag tro. Inatt drömde jag världskonstigt, går inte att förklara nånting av det fast att jag ser allt klart i huvudet, men jag hoppas mellan så många ställen i drömmar att det bara är en enda röra, men kul är det iaf!

Imorse fick jag ett sms av Ylva, som jag faktiskt tänkte smsa idag och fråga om hon ville göra mig sällskap i Götet. Då skriver hon "Hej gumman! Är du ledig nån dag så vi kan ta en shoppingrunda med lunch? pussar!"  Hon måste ha läst mina tankar, jag frågade henne om idag och det ville hon så gärna så jag ska snart åka in och träffa henne, ska bli jättemysigt att träffa henne igen, min storasyster! (Not a real one)

Jag tänkte skriva en snabb lista om vad jag vill ha med mig hem från stan, alltid kul att göra en för att se hur mycket av det man får hem, haha!

Gladiatorsandaler & kanske ett par snygga (lagom höga) fest-klackskor att ha i Turkiet och vid andra tillfällen.
Ett linne jag har spanat in på BikBok
3 par trosor från Gina
Någon T-shirt


Ja, sen får vi se, ska helst inte slösa bort alldeles för mycket såhär innan lönen för jag måste ju leva också!
Nu måste jag slänga på lite smink så man inte skrämmer alla på stan ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0