Sockervadd i håret!

Efter allt sockervadd jag gjorde igår så har jag massor i håret, känner i topparna hur det tar emot när jag försöker borsta det men det får tas bort imorgon för nu hinner jag inte vara fin. Har legat och pressat ute i solen idag igen efter frukosten och jag börjar få färg, riktigt härligt =)






Hon älskar att vistas ute i trädgården och äta gräs och jaga andra katter som
vågar ge sig in på hennes revis, hahaha!


Jag fick ett wonderful sms av Johanna som förgyllade min dag: Du ska vara på Glasstruten idag :) Jag ska vara på bk storgatan, ring dit sen och säg när du har lunch :) puss<3
Jag som alltid är nervös när jag sitter på tåget för jag vet inte vart jag ska hamna, hata Burger King! Men idag kan jag sitta med ett leende och veta att jag ska jobba på ett svalt ställe med förhoppningsvis bra arbetskamrater, men det tvekar jag inte på.

Nä, nu sitter jag här naken precis utkommen från duschen så dags att ta på mig för mitt tåg går om 30 minuter!
Hörs ikväll, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0