Trots allt..

Bloggen får inte sjunka ner i en lika djup depression som jag så jag ska försöka allt vad jag kan för att få den att rulla på som vanligt. Igår spenderade jag hela dagen med Elin, vi köpte lite gott på Maxi sen drog vi till en liten badplats och solade och det blev även 2 dopp, hihi. Vi stannade väl där till lite över sex, sen stack jag hem och duschade och sen kom min pojkvän som hade saknat mig väldigt mycket (: Det var självklart ömsesidigt!


Får inte ni en känsla av Hippi-tiden av denna bilden?

 
Trevlig mage som väller ut och en görfin hållning har jag, eller?


En riktigt mysig dag <3

Vi käkade och efter det tog vi cyklarna ner till Hemmakväll och hyrde 2 skräckfilmer, mamma blev besviken för hon ville också se film, men vi alla gottade ner oss med godis och popcorn och mamma tittade väl i en kvart innan hon gav upp och tyckte att den var för hemsk för hennes smak, haha!



Sen kom kvällen som är den hemskaste kvällen jag har haft i mitt liv vilket jag inte vill prata om. Inatt sov jag på soffan, somnade till Michaels underbara videos som gick på repeat hela natten. Idag vaknade jag svullen som aldrig förr fast att jag låg hela natten med en våt kall handduk över ögonen. Har bara kollat på BBC nyheter hela dagen där man får se att hela världen har stannat upp för Michaels död, världen gråter och sörjer och nästan hela USA har stannat upp. Staden Gary Indiana där Michael föddes och växte upp har stannat då inga människor arbetar eller gör något, bara spelar hans musik över gatorna, fatta vad saknaden är stor. Vilken kärlek!

Nu måste jag göra mig iordning, idag ska jag, Alex, Emma och Jocke till Liseberg, måste komma hemifrån lite. Påvägen ska jag köpa en ros eller två och lägga på hans stjärna utanför Liseberg vilket jag tror inte är dom enda rosorna som kommer ligga där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0