Vad är det som luktar?

Vet ni vad? Ni kommer tycka att jag är jätteäcklig och kommer säkert höja ögonbrynet men jag måste bara säga det här för det har aldrig hänt förut, imorgon så är det en vecka sen jag duschade!!! Jag kom på mig själv igår och fick lite smått panik, tur att jag har ursäkten om att jag är sjuk för då har man egentligen ingen anledning eller ork att ställa sig i duschen. Nu tror ni säkert att jag luktar uteliggare och att jag kanske odlar svamp lite här och var men jag har faktiskt sköljt av mig lite under armarna och på andra ställen så det är inte 100% äckligt, bara 98% ;-) Och det har ju pratats om att kroppen renar sig själv under en viss tid, men ni anar inte hur skönt det ska bli att skämma bort håret med hårinpackning och skrubba kroppen med handskar och duschkräm som luktar gott.

Idag är det ju midsommar.. anledning till att jag inte låter så hipp på det är för att jag trodde jag skulle dö av alla åskattacker och regnet som fick mig att tro att vi hade fått våran egna lilla tzunami. Men jag ska försöka koppla bort det otäcka vädret och tänka framåt, ikväll blir det partykväll hemma hos Sara tillsammans med killarna. Jag drar dit lite innan då vi ska ha lite lattjo själva, sen är killarna välkomna vid halv sju. Jag hoppas att mamma tar mig till affären innan den stänger och handlar lite mat som vi ska grilla ikväll sen ska jag göra mig iordning som lär ta timmar.

Sitter just nu och gör en skiva med lite ny musik som ska spelas ikväll, jag kommer lätt sabba min hals ännu mer.
Jag skriver lite snabbt sen innan jag åker till Sara,
Kiss!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Hoppas ni får det toppen ikväll! Vi måste ses nån kväll nästa vecka :) Kramar i massor!

2009-06-19 @ 15:35:31
URL: http://www.sarahfranquis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0