090302

Hello alla snyggingar!

En bra start på veckan iaf, vaknade upp hos älsklingen imorse och tog 11.20 bussen hem (: Mamma hämtade mig och körde mig till socialen och sen simhallen. Förstå om det var skönt att simma idag, jag var riktigt sugen och då är det ännu roligare att gå dit. Jag och Karro var det såklart, vi simmade 40 längder (1 km) sedan bastade vi en lång stund som vanligt och tog en efterlängtad dusch. Nu ska det bli mat, lax och fullkornsris, ska även försöka hinna med 18 bussen till älsklingen igen och sova där jag mår som bäst!

Blev inget bloggande igår p.g.a brist på tid men kan dra en snabbis om vad jag har gjort. Lördagen var hektisk. Jobba på morgonen, åka till systemet, hem, äta, ta en powernap på 45 minuter som blev på 1,5 timma så det blev lite stressigt i slutet, sen kom mina underbara gäster som var Anders, Johan och Sara. Jag och Alex befann oss såklart där också. Det blev lite alkohol, rockband, dans och massa prat eftersom det var ett tagsen vi träffades såhär (: Mycket roligt! Söndagen blev också lite tajt med tid för att hinna med sig själv. Vi gick upp sent och åt frukost sen åkte vi hem till Alex där det var kalas för Alex pappa som fyllde år i veckan. Fick även träffa Alex systerdotter Alice som är 17 dagar gammal, ursöt! Vi längtar tills den dagen kommer för oss :)

1 timme kvar tills bussen går, ska äta nu, min mage kurrar som en galning så det är nog dags nu. Skriver kanske här senare ikväll eller imonförmiddag. Pusspåer.

Bilder från i lördags

             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0